Kruspersille

Inside we are all the Same

Paradis 08/05/2009

Filed under: Disse fine tingene — kruspersille @ 22:51

Midt mellom busker og trær, like under fjellet ligger to små hus. De ligger plassert 30-40 meter fra hverandre (ikke kritiser min øyekastlengemåling) der hvor elger, harer og rever løper fritt omkring. Husene i Skogen ligger på verdens beste plass og jeg har endelig kommet meg på besøk hit. De to barna som bor i Husene i Skogen kommer løpende mot meg, og vi leker ute hele ettermiddag. «Gje mæ fart,ellers får du bart på rompa di!» roper guttungen, og jeg roper «hallo på do, din gamle sko» og får en «det-kan-du-være-selv-tante-li» slengt tilbake i trynet. Jentungen hyler når jeg forsøker å ta henne av dissa for det var hun slettes ikke klar for. Søte barna!

 

Legg igjen en kommentar