Kruspersille

Inside we are all the Same

Adventstid 17/12/2011

Filed under: Juletider — kruspersille @ 14:31

Jeg elsker adventstida.  Julekalender er noe  av det beste som finnes, og det er så gøy å åpne noe hver dag! Jeg har nesten ikkke stått opp før papiret er revet av, og før luken er skrapet. Herlig spennende!

Nesten alle julegavene er klare. Noe må jeg gjøre klart når jeg kommer hjem siden julegaver kan ta noe plass. Jeg gleder meg så utrolig til å reise hjem i år. Har telt dager siden 1. desember, og nå nærmer det seg.

Det er 4 dager til julen virkelig begynner. Da reiser jeg og mageboeren hjem. Hjem til jul.

 

4 Responses to “Adventstid”

  1. Frøken Fryd Says:

    Mageboeren? Baby på gang hos deg og?

    • kruspersille Says:

      JA, det er det visst! 😀

      • Frøken Fryd Says:

        Ååååååååh!!!! Så spennende 🙂 Når? Fortell, fortell. Jeg regner med at bloggen oppdateres angående den lykkelige omstendigheten ganske ofte heretter da? 🙂 Gratulerer så massemassemasse!!!!!

  2. vaskeklut Says:

    Åååh! Gratulerer med mageboer, kruspersille! 😀 Og god jul til deg 🙂


Legg igjen en kommentar

