Kruspersille

Inside we are all the Same

Blåmandag 26/01/2009

Filed under: Skriblerier — kruspersille @ 16:09

Ting som ikke er helt bra i dag:

  • Jeg har lyst til å skulke treningen fordi jeg har ligget en stund på sengen og selvfølgelig blitt trøtt….
  • Jeg er som sagt trøtt…
  • Jeg skimter en smågodtpose i reolen min…. Ingen søtsaker i ukedagene, var det ikke så?!

Ting som derimot ER bra:

  • Jeg har vært på jobb!
  • Det er bare to dager til jeg setter meg på flyet sørover! 😀
  • Jeg har spist middag med grønnsaker.
  • Jeg har vasket en maskin med sengeklær
  • Det er ingen fare for at jeg skal dø fordi jeg stresser. Let etter en mindre stresset person enn meg for øyeblikket! Tviler på at han/hun finnes!
  • Det er også bare to måneder igjen til jeg og søstern kaster oss på flyet til varmere strøk! Jippi!
 

Legg igjen en kommentar

